03 februarie 2010

New in town - OLGA'S CLOSET

Long time no posting. Am super multe porcarii pe cap.
Anyway..nu ca sa ma plang am poposit azi aici ci sa va arat ceva. In ultima perioada m-a apucat pasiunea pentru feshion. Si cum am si foarte multe haine m-am horatat sa imi deschid dulapul si pentru altii. Momentan nu am postat produse pentru ca am aparatul stricat si nu am avut timp sa merg sa il repar. Plus ca nici nu stiu in Cta un loc. Asa ca aici apare un strigat de ajutor. Daca e cineva din Cta si detine aceasta informatie..sa o impartaseasca.
Oricum...asa..din putinele cunostinte o sa apara si street fashion sper eu, si vintage si in special ma voi axa pe ceva ce nu am gasit in bloggosfera feshion romaneasca...o sa vorbesc de fashion for fat people. Eu una fiind o persoana mai pinuta, voi vorbi de hainele care pica bine pe persoanele ca mine.
Mandra prezentare am mai facut propriului blog....Acu'....sa ma tin de el ca am tendinta de a ma arunca plina de verva in situatie si a ma plictisi rau pe parcurs. Dau vina pe zodie pentru asta.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search