23 ianuarie 2009

Caci e blogul unei visatoare

Sunt o visatoare.Sunt o idealista.DA! sunt o visatoare si o idealista.
Zilele astea traiesc in lumea mea.a-ti spune ca am fugit de toata rautatea din jurul meu dar nu e asa…am fugit de responsabilitate.de responsabilitatea de a fii eu insumi in fata lor.
E atat de frumos sa visezi la acea lume perfecta…o lume unde oamenii sunt atat de buni si de draguti incat toata lumea e prietena cu toata lumea.si nu exista rautate.nu exista dusmanie si nesimtire sau prostie.
O lume in care exista acea dragoste perfecta….in care EL face asa cum vrea EA, si EA asa cum se asteapta EL, si lui ii apare EA ca o perfectiune…ca ceva ce a asteptat atat de mult dar intr-un final a gasit.e bine sa visezi….sa fugi de responsabilitatea contactului cu oamenii…
In ultima saptamana cred ca am reusit sa vad 20 de filme ce m-au marcat mai mult sau mai putin.Acum ma simt atat de full of perfect love datorita ultimelor 2 filme vazute : “Eternal Sunshine Of The Spotless Mind” si “Benny & Joon”.
Nu ajung nicaieri daca o tin asa….deja incep sa se vada anumite repercursiuni la facultate.Dar poate imi voi gasi si eu acel freak…..acel EL cu care sa ma completez atat de bine incat nu va trebui sa ma chinui sa fiu eu….ci totul va venii de la sine.
Dar ce stiu eu? sunt doar o visatoare

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search