21 ianuarie 2009

I've let it go ...


M-am schimbat! Da , o simt si o recunosc.M-am schimbat si desii nu in bine, o spun cu fruntea ridicata fara nici urma de regret.Nu ma mai intereseaza.Erau oamenii cei mai importanti din viata mea dar au ajuns sa imi fie indiferenti.Atunci cand le spuneam ca obisnuiesc sa uit oamenii atunci cand nu mai apuc sa ii vad o spuneam cu oarecare retinere gandindu-ma ca acum nu se va mai intampla asa....ei bine incep sa va uit.Si ciudat, nu simt nici un gol in suflet.Poate doar dorul vremurilor petrecute impreuna,dar nu acea durere seaca in piept care ma facea sa imi pierd mintile atunci cand am plecat de langa voi si nu va vedeam cu saptamanile.
Timpul trece si noi ne trecem cu el...si atunci care este rostul momentelor pierdute cu regrete.Nu regret, ei bine , ...nu regeret nici un minut petrecut alaturi de voi.Ati fost cei mai tari.V-ati pus amprenta pe viata mea intr-un moment in care orice om se schimba la 180 de grade....Adolescenta.Cu voi am invatat atat de multe lucruri.
De la El am invatat sa fiu independenta, sa stiu sa lupt pentru mine pentru ca sunt Singura in toata lumea, indiferent cine e langa noi.Ai dreptate...exista oameni si oameni care isi pun amprenta peste noi dar in final, vom ramane singuri...doar eu cu mine.
Datorita Ei am invatat sa ma ambitionez, am invatat sa imi sustin punctul de vedere si sa fiu eu.Am invatat sa fiu in acelasi timp misterioasa, sa stiu sa ofer putin cate putin ca astfel vom avea in fiecare zii ceva de oferit...tu mi-ai oferit atat de multe si totusi sunt convinsa ca mai aveai atat de oferit......dar nu a mai fost timp pentru noi....sau noi nu am mai avut nevoie de timp....ramane de vazut...
De la Prietenul Meu de Departe am invatat sa nu imi pese de nimic, sa nu regret.Cred ca sentimentele mele ce invaluie aceste randuri sunt datorita lui....dar are dreptate.Sa ne amintim lucrurile bune pe care oamenii n-i le-au impartasit...fie ca au vrut, fie ca nu.
Incep sa va uit....si asta e bine....pentru ca voi putea trai acum fara voi.....sunteti departe si trebuie sa va uit......(lacrimi de usurare...oare?)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search