07 aprilie 2009

Elogiu adus artistilor

De curand am intalnit un om foarte special. El e cel care acum 4 ani mi-a deschis ochii in legatura cu multe lucruri legate de muzica. Insa l-am cunoscut abia acum. Avea o emisiune legata de muzica. Intamplarea a facut sa fie prieten cu un alt prieten de-al meu care lucreaza in Fire. Ne-a facut cunostinta si am inceput sa vorbim.
De cand m-am mutat in Bucuresti e prima "vedeta" daca vrei sa ii spunem, dar eu prefer artist, cu care am facut cunostinta. Mi-a schimbat radical ideea pe care o aveam legata de oamenii din show-biz. E un tip foarte special si extraordinar de deschis. Eu, copil nerabdator am inceput sa ii pun fel de fel de intrebari care mai de care, despre muzica lui, ce ii place, care a fost cel mai special concert la care a fost, intrebari fie discrete, fie mai putin discrete iar el mi-a raspuns la fiecare cu aceeasi relaxare si deschidere cu care ar fi vorbit cu un prieten de o viata.
In privinta asta consider ca Bucuresti-ul are un mare plus din partea mea. Ajungi sa cunosti oameni pe care inainte fie ii vedeai la televizor, fie ii ascultai plin de emotie in intimitatea casei tale sau ii sustineai cand erau pe o scena. Aici iti e mai usor sa ajungi sa ii descoperi. Sa realizezi ca si ei au probleme, si confruntari psihologice. Ca si ei au vise si mai ales nevoi. Nu sunt perfecti si multi nu se vor a fi.
Exista multe prejudecati legate de oameni care apar foarte des in ochii publicului si ele ne sunt implementate mai ales de toate revistele de scandal si de televiziune care vor sa ne ocupe timpul cu fel de fel de informatii pentru a nu mai vedea realitatea. Nu va mai preocupati de ce X sa vopsit albastru in cap sau de ce Y sa futut cu prietena colegului de trupa. Nu va intereseaza...Sunt oameni care incearca in schimb sa transmita ceva. Muzica, tablourile, fotografiile, poeziile, piesele de treatru sunt rezultatele a mii de minute dedicate voua, oamenilor simpli care poate ca nu aveti talentul lor dar aveti deschiderea catre a vedea, a asculta si a actiona... spre schimbarea oamenilor si usor, usor a societatii.
Asa ca hai sa nu mai acuzam si sa nu mai credem ce ne spun ziarele.
Sa ne bucuram de talentul lor si atat.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search