29 mai 2009

Ceva nou, ceva vechi

se pare ca ajung sa imi fac timp pentru a scrie aici numai atunci cand ma simt singura sau m-am plictisit.Se pare ca pur si simplu nu am nimic deosebit de impartasit.
Dar mi-am mai dat seama ca nu imi pasa. De curand am primit un comentariu anonim destul de nasol referitor la persoana mea. Sau referitor la blog. De fapt nu stiu si ideea e ca nici nu prea imi pasa. Oricum mi sa parut o totala lipsa de "coaie" din partea respectivei persoane pentru ca nu sa prezentat. Nu ca mi-ar fi pasat sa stiu cine e dar poate ar fi interesat-o si un raspuns mai personal decat postul asta. Aveam de gand sa nu spun nimic dar cum am dat sa scriu un nou articol pur si simplu a rabufnit si am zis what the fuck!
Daca stau mai bine sa ma gandesc chestiile de genu oricum sunt iminente in situatiile astea. Adica vi si iti deschizi intr-o mai mica sau mai mare masura sufletul pe net, unde toata lumea are acces si te astepti ca orice va citi sa fie de acord cu tine? ei bine nu ma astept sa multumesc pe toata lumea si nici nu imi bat capul.Atat doar, poate data viitoare va veti si semna.
Nu am nimic cu oamenii care isi spun sincer parerea despre ceva sau cineva atunci cand sunt deranjati de o chestie. Cel mai tare insa ma enerveaza persoanele care se ascund dupa o masca draguta, vesela si colorata, ca de fapt apoi sa afli ca sunt cu totul altii.
Ai ceva de spun, have the guts si asumati ceea ce ai spus. Mi se pare corect ca si eu sa am dreptul la replica.
In fine...ca sa spun totusi ceva interesant. Am revazut azi Zeitgeist si am vazut Zeitgeist Addendum. Sa nu incep si eu sa spun ca sunt niste documentare foarte tari. Poate nu toate cele afirmate sunt adevarate dar fiind un documentar despre teoria conspiratiei, precizia si veridicitatea celor prezentate nu pot fi verificate 100%.
Daca nu ati reusit sa il vedeti, well...have fun!
Zeitgeist - The movie - aparut in 2007



Zeitgeist - Addendum - aparut in 2008

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search