26 iunie 2009

M.J.



Dupa cum probabil stie toata planeta, Michael Jackson e mort. M-am trezit de dimineata, am deschis televizorul si chestia asta m-a bantuit toata ziua. Nu sunt fana. Stiam cine e M.J. Cine nu stia .. acum sigur a auzit cu tam-tamul care sa facut. Auzisem melodi deale lui, auzisem ceva de niste scandaluri, dar nu ma interesat sa imi fac o parere personala asupra subiectului. Ei bine, ziua de azi am pierdut-o in fata calculatorului. Dupa cum am zis, m-a bantuit efectiv ideea si am simtit nevoia sa aflu despre el, despre viata lui, melodiile, videoclipurile, dansul, albumele, interviurile. Am avut Billie Jean pe repeat toata ziua.
Cred ca am devenit fana.


Michael Jackson - Billie Jean





Michael Jackson - Dirty Diana


0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search