12 ianuarie 2008

el.....el.....el


L-am vazut

Da!....L-am vazut in seara asta...

pe el....doar il stii!

El care imi e atat de drag

El care ma facea sa imi revin atunci cand ma simteam un nimic...

El...care imi zambea atat de frumos

El...care miroasea atat de bine...


el......el.....el.....


ma simt ca un cacat ca nu pot sa fac nimic...macar atunci cand vine vorba de el sa pot lua atitudine, sa spun ceea ce simt, sa imi exteriorizez absolut toate visele si dorintele......

dar.....de ce doar eu? aici este vorba de el......



el? el nu incearca sa spuna ce simte, el nu incearca sa se exteriorizeze si toate chestiile astea.....atunci, de ce as face-o eu ?


si probabil povestea o sa continue la nesfarsit, eu dorind sa fie cu mine, si el..........zambindu-mi, mirosind bine....facandu-ma sa rad....si tacand...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search