11 ianuarie 2008

Senzatia ce ma incearca


Stateam in cel mai intunecat colt al acelui loc al pierzaniei...si simteam ca intunericul care ma acoperea ma proteja de ceilalti.

PROSTII!...alcoolul din paharul ce il tin in fata ma face sa vorbesc stupid. Dar totusi..Le privesc miscarile lascive...costumatiile ce emanau atat de mult sex-appeal...si imi vine sa rad...cat de pueril! Pantalonii maro si bluza plina de rupturi,caci asa am simtit nevoia sa o decorez, m-i se pareau mult mai practice. Ma intind si inchid ochii.toata acea euforie ma acapareaza.Lumea capata un alt sens...altele devin prioritatile; insa deodata realizez ca este doar o iluzie hranita de cele 3 pahare de vodka cu prigat pe care le-am baut. Senzatia ce ma incearca imi este bine cunoscuta, dar de fiecare data descopar noi posibilati pe care aceasta ti le ofera ;

stiu insa ca peste putin timp voi agonize regretand ca am trecut prin asta. Deschid ochii...observ ca fecioarele mele, spurcate de aceste mizerii mediocre , au obosit in dansul lor jegos si s-au asezat pe langa mine...incearca sa ma prinda in jocul lor murdar.....insa nu cedez...caci eu aspir catre alte lumi...OARE MAI BUNE ?



0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search