30 martie 2008

Drumuri strabatute si oameni necunoscuti

Nu am mai facut poze de mult.Prefer in ultima vreme sa imi ocup timpul liber cu petrecerile.70% stau prin CC cu prietenii mei apropiati si cu foarte multi oameni necunoscuti.Pe zii ce trece apar la masa noastra din ce in ce mai multi oameni pe care nu i-am mai vazut in viata mea.Prietenii prietenilor prietenilor.....si tot asa.

Weekend-ul asta a fost criminal.am reusit intr-un timp record sa parcurg vreo 16 km pe jos.Dupa seara memorabila de karaoke din CC ce ne-am gandit...Hai sa nu mergem acasa.Cum troleele de mult nu mai mergeau am plecat in rockoteca . pe jos.15 oameni galagiosi si plini de viata....si implicit de alcool, mergeau pe mijlocul stradutelor constantene catre un nou loc unde sa poate petrece, bea, dansa, destrabala.
In rockoteca erau foarte putini oameni.De cand cu manevra neinspirata de a baga intrare oamenii sau cam sictirit.Muzica vrea "rock" pentru gustul meu dar melodia de la Metallica imi dadea impresia ca poate lucrurile se vor mai aranja.Nu a fost asa si ideea Adinei de a pleca in pulse mi se prea ca a venit ca o binecuvantare.

Asadar iata-ne din nou la drum.Mai veseli decat eram initial.Iar strazi pusti, oameni alcoolizati, inca 2 bidoane de bere.Am ajuns in pulse.Aici era chiar dragut.Am mai dat de alti oameni care aveau kef de dans.Muzica a fost pe gustul meu.
Fara bani, tigari sau mancare le-am ocupat locul altor oameni care ar fi putut consuma ceva si pe la 3 ne-am gandit sa spargem gashca.
Alt drum parcurs dar de data asta in tacere.


Acum e duminica si sunt obosita.Am venit din CC.Iar am dat de nishte oameni la masa de care habar nu aveam.Eh, asta e.Dupa 2 beri m-i se parea ca ii cunosc de o vesnicie.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search