22 martie 2008

live today

am avut curajul sa vorbesc cu el.dupa mult timp, multe sfaturi si documentare ma simt pregatita sa ma infatisez asa cum sunt.zilele astea am auzit de prea multe ori expresia "viata e prea scurta".ei bine, asta asa este.ce ar fi sa stam toata viata sa ne plangem cat de ghinionisti suntem, ca nu avem noroc la bani in dragoste sau in cariera. la urma urmei, norocul si-l mai face omul si cu mana lui.


"Traieste clipa si nu cauta o perspectiva prea larga in viitor pentru ca ai sa uiti de prezent."cam asta spunea psihologul de la "Liber pe contrasens" azi .

toate astea adunate m-au facut sa ma gandesc mult mai bine la mine.la cum actionez pe toate planurile. sunt hotarata sa ma schimb si am sa incep prin a ma apropia de el.cred ca 4 ani in care am stat si l-am privit din exterior sunt de ajuns.simt nevoia sa vad cine e de fapt.sa ma lamuresc daca acea plasmuire a inchipuirii mele ce avea chipul lui...este chiar el.



[gandindu-ma la el]

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

if you wanna say something

Search